پشتیبانی فروشگاه

5-1 شرکت با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس ۲۴ ساعته، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند میانجیگری تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفاده از خدمات همراز بین کاربران و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها انجام می دهد.
5-2
شرکت با استفاده از نظارت‌های خود و انجام نظرسنجی از کاربران سرویس گیرنده در پایان زمان ارائه هر خدمت تلاش می‌کند خدمات را با کیفیت مطلوبتری به کاربران ارائه دهد.
5-3
شرکت تلاش خود را جهت فراهم نمودن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری همراز توسط دستگاه‌های کاربران محترم می‌کند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا همۀ شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکۀ تلفن‌ همراه و …) نخواهد داد.
5-4
تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی، بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارائۀ اطلاعات کاربران به مراجع مذکور می‌باشد.
5-5
چنانچه هریک از کاربران همراز در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق مرکز تماس ۲۴ ساعته و واحد رسیدگی به شکایات همراز مطرح کنند و شرکت پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.
5-6
جهت اطلاع بیشتر کاربران با نحوه و شرایط ارائۀ خدمات همراز و استفاده از نرم‌افزار ، همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران توسط همراز در سایت قرار داده شده است و اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات همراز آشنا شوند. همچنین همکاران ما در مرکز تماس به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هر گونه ابهام و سوال کاربران هستند. لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری فقط از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست.
5-7
مسئولیت همراز فقط در فرضی است که کاربر سرویس گیرنده از طریق اپلیکیشن همراز درخواست خدمت ارسال کرده است و کاربر سرویس دهنده نیز این درخواست را پذیرفته است. لذا اگر کاربر سرویس دهنده و کاربر سرویس گیرنده که در اپلیکیشن همراز ثبت نام کرده‌اند خارج از اپلیکیشن با یکدیگر بر انجام خدمتی توافق نمایند، علاوه بر اینکه هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود، شرکت این حق را دارد که بر علیه کاربر سرویس دهنده که پیشتر تمامی شرایط و مقررات را پذیرفته است، اقدامات قانونی و حقوقی را پیگیری نماید.